01/07/2021
IDAG ÖPPNAR VI!
I sista sekunden kommer uppdateringarna, kvarnen är åter öppen
11:00-16:00
Tisdag-söndag hela sommaren!
Lite ny gamla möbler, ett bibliotek där man får köpa sommarböcker, och ny konstutställning med Ateljé Fem Penslar.
Inga-Lill vår fantastiska bagerska förser kafét åter med äkta hembakta fikabröd, och jag Anton bakar vidare tornedalsbröd som snart går i ugnen.
Sandra, Cissi, Engla och Pam kommer hjälpa till i serveringen och Marin springer runt och fixar i trädgården målar och reparerar.
Till helgen är konstnärsgruppen här på lördag och berättar om sina alster, passa på att komma över och fika och få ett personligt möte med dessa eldsjälar!
Vi tänker fortfarande på att utnyttja lokalerna så man kan fika luftigt både inne, ute, uppe och nere.
Ta hand om er och hoppas vi ses🌞!