23/11/2017
Idag var det min sista dag jag hade öppet i butiken. Nu väntar några dagars städning o röjande i lokalen. Sedan ser jag fram emot minst en månads vila med mycke stickning o mys. 5 års arbete o glädje i Butiken Stickgalleriet har nått sitt slut. Men vem vet vad som väntar runt nästa hörn när jag är utvilad? Den som lever får se.😁 Tack alla fina o underbara kunder för den här tiden. ♥ Jag bär många fina minnen från er med mig i mitt hjärta. Kanske vi ses igen i något nytt koncept framöver?😍 Massor av kramar från mig/ Ingrid Sandstedt