14/05/2024
Van een betontuin naar een leeftuin! Wat is het mooi geworden. Met een paar jaar, als alles goed is aangeslagen een heerlijke tuin om in te genieten.
Wilt u ook een ontwerp of advies, dan kunt u mij contacten.