08/09/2024
Alprokon. Elke ruimte veilig. verduurzaamd, maar dan wel in stijl. 😁
Berekend was dat 1/3 oppervlak ruim voldoende was voor onze jaarlijkse behoefte, dus een dak vol was niet nodig. 'Waarom leggen we ze dan niet in ons logo?', vroeg Amanda Koole. Kijk, dat vinden we Omdenken, geen saai dak, maar een statement. Met dank aan Saman Groep en H.B.M. Dakbedekking B.V. voor deze unieke uitvoering van ons zonnepanelen project.
Zo werken we samen aan een mooie, duurzame en veilige toekomst.
Alprokon. Elke ruimte veilig.
......Nu nog wachten op Google voor de luchtfoto's 😂